Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Autor: Koksová, Lucie
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární poznatky z marketingu, marketingové komunikace a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část práce se zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími komunikačními aktivitami a různými analýzami. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část. Tato část obsahuje projekt na zlepšení marketingové komunikace této firmy. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45814
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 49103


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
koksová_2019_dp.pdf 2.933Mb PDF Zobrazit/otevřít None
koksová_2019_op.docx 23.86Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
koksová_2019_vp.docx 24.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet