Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Moťková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:41Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:41Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45796
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem této diplomové práce je vypracování návrhu projektu konkurenční strategie vybrané farmaceutické firmy, který je zaměřený na uvedení nového biosimilárního přípravku na český trh. Pro vypracování projektu bylo nutno zjistit, jaká je situace na poli biologických a biosimilárních léčiv v České republice. Byla provedena analýza dostupných dat týkajících se spotřeby těchto léčiv u nás, proléčenosti biologickými léčivy, PEST analýza hodnotící postavení vybrané farmaceutické firmy na trhu a Porterův model charakterizující konkurenční firmy. Na základě zjištěných údajů byl navržen projekt konkurenční strategie vybrané firmy, který je výsledkem této práce. |
|
dc.format |
120 s.(167 215 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
biologický lék
|
cs |
dc.subject |
biosimilární lék
|
cs |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
compete strategy
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter´s model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
biological drug
|
en |
dc.subject |
biosimilar drug
|
en |
dc.title |
Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh |
|
dc.title.alternative |
A Competitive Strategy Project of a Pharmaceutical Company Focused on Placing of a New Product on the Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jirsa, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to elaborate a proposal of a project of competitive strategy of a selected pharmaceutical company focused on introduction of a new biosimilar product on the Czech market. To elaborate the project it was necessary to determine what the situation is in the area of biological and biosimilar drugs in the Czech Republic. An analysis was made of available data concerning the consumption of those drugs in the Czech Republic, overtreatment with biological drugs, PEST analysis evaluating position of the selected pharmaceutical company on the market and Porter's model characterizing competing companies. Based on the data found, as a result of this work a project of competitive strategy of the selected company was proposed |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49050
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account