Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt konkurenční strategie farmaceutické firmy zaměřený na uvedení nového produktu na český trh
Autor: Moťková, Lenka
Vedoucí: Vydrová, Janka
Abstrakt: Záměrem této diplomové práce je vypracování návrhu projektu konkurenční strategie vybrané farmaceutické firmy, který je zaměřený na uvedení nového biosimilárního přípravku na český trh. Pro vypracování projektu bylo nutno zjistit, jaká je situace na poli biologických a biosimilárních léčiv v České republice. Byla provedena analýza dostupných dat týkajících se spotřeby těchto léčiv u nás, proléčenosti biologickými léčivy, PEST analýza hodnotící postavení vybrané farmaceutické firmy na trhu a Porterův model charakterizující konkurenční firmy. Na základě zjištěných údajů byl navržen projekt konkurenční strategie vybrané firmy, který je výsledkem této práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45796
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 49050


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
moťková_2019_dp.pdf 4.568Mb PDF Zobrazit/otevřít None
moťková_2019_op.docx 25.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
moťková_2019_vp.docx 24.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet