Marketingová komunikace vybraného podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Zástěrová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45744
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro svatební ateliér, který je již na trhu a komunikační mix bude využit na propagaci společnosti a její odlišení a zapamatování. Teoretická část bude zaměřena na popis strategií a vysvětlení analýz. Podpořeno to bude literaturou, jako jsou například Strategic integrated marketing commu-nications od Larry Perryho či Marketing služeb od A. Payneho. V další, praktické části, bude uveden popis a shrnutím podnikatelské činnosti konkrétní firmy. Bude vytvořen do-tazník k průzkumu zákazníků, který bude rozebrán a zhodnocen. Dále společnost bude podrobena analýzám, jako je Porterova analýza či SWOT. |
|
dc.format |
90 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
svatba
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
wedding
|
en |
dc.subject |
competitor
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace vybraného podniku |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Subject of the diploma thesis is the creation of marketing communication for the wed-ding studio, which is already on the market and the communication mix will be used to promote the company and its differentiation and memorisation. In the theoretical I will focus on description of strategies and explanations of analyzes. This will be supported by literature such as Larry Perry's Strategic Integrated Marketing Communications and Mar-keting of services by A. Payne. Another, practical part, it begins with a description and a summary of the business activities of a selected company. A customer survey questionnaire will be created, which will be disassembled and evaluated Furthermore, the company will be subject to analysis like Porter´s analysis or SWOT. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53510
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account