Marketingová komunikace vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného podniku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Zástěrová, Tereza
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:39Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45744
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro svatební ateliér, který je již na trhu a komunikační mix bude využit na propagaci společnosti a její odlišení a zapamatování. Teoretická část bude zaměřena na popis strategií a vysvětlení analýz. Podpořeno to bude literaturou, jako jsou například Strategic integrated marketing commu-nications od Larry Perryho či Marketing služeb od A. Payneho. V další, praktické části, bude uveden popis a shrnutím podnikatelské činnosti konkrétní firmy. Bude vytvořen do-tazník k průzkumu zákazníků, který bude rozebrán a zhodnocen. Dále společnost bude podrobena analýzám, jako je Porterova analýza či SWOT.
dc.format 90 s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služba cs
dc.subject propagace cs
dc.subject svatba cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject service en
dc.subject promotion en
dc.subject wedding en
dc.subject competitor en
dc.subject marketing communication en
dc.title Marketingová komunikace vybraného podniku
dc.title.alternative Marketing Communication of Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated The Subject of the diploma thesis is the creation of marketing communication for the wed-ding studio, which is already on the market and the communication mix will be used to promote the company and its differentiation and memorisation. In the theoretical I will focus on description of strategies and explanations of analyzes. This will be supported by literature such as Larry Perry's Strategic Integrated Marketing Communications and Mar-keting of services by A. Payne. Another, practical part, it begins with a description and a summary of the business activities of a selected company. A customer survey questionnaire will be created, which will be disassembled and evaluated Furthermore, the company will be subject to analysis like Porter´s analysis or SWOT.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53510
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
zástěrová_2019_dp.pdf 2.949Mb PDF View/Open None
zástěrová_2019_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
zástěrová_2019_vp.pdf 479.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account