Marketingová komunikace vybraného podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace vybraného podniku
Autor: Zástěrová, Tereza
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro svatební ateliér, který je již na trhu a komunikační mix bude využit na propagaci společnosti a její odlišení a zapamatování. Teoretická část bude zaměřena na popis strategií a vysvětlení analýz. Podpořeno to bude literaturou, jako jsou například Strategic integrated marketing commu-nications od Larry Perryho či Marketing služeb od A. Payneho. V další, praktické části, bude uveden popis a shrnutím podnikatelské činnosti konkrétní firmy. Bude vytvořen do-tazník k průzkumu zákazníků, který bude rozebrán a zhodnocen. Dále společnost bude podrobena analýzám, jako je Porterova analýza či SWOT.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45744
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53510


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zástěrová_2019_dp.pdf 2.949Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zástěrová_2019_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zástěrová_2019_vp.pdf 479.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet