Marketingová komunikace vybraného podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace vybraného podniku |
Autor: |
Zástěrová, Tereza
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro svatební ateliér, který je již na trhu a komunikační mix bude využit na propagaci společnosti a její odlišení a zapamatování. Teoretická část bude zaměřena na popis strategií a vysvětlení analýz. Podpořeno to bude literaturou, jako jsou například Strategic integrated marketing commu-nications od Larry Perryho či Marketing služeb od A. Payneho. V další, praktické části, bude uveden popis a shrnutím podnikatelské činnosti konkrétní firmy. Bude vytvořen do-tazník k průzkumu zákazníků, který bude rozebrán a zhodnocen. Dále společnost bude podrobena analýzám, jako je Porterova analýza či SWOT. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45744
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53510
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet