Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Szotkowská, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:39Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45736
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem tvorby reklamního inzerátu, které je pak detailněji zkoumáno na příkladu reklamního inzerátu umístěného v místech prodeje u společnosti Fruitisimo. V teoretické části jsou uvedeny a popsány klíčové pojmy vztahující se ke zkoumané problematice. Praktická část pak za pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá jednotlivé rozdíly mezi konkrétními inzeráty a jejich vnímání spotřebiteli. Hlavním cílem práce je na základě provedeného kvalitativního výzkumu identifikovat, následně interpretovat a zjištěné poznatky zhodnotit v projektové části práce. A to konkrétně jako návrh postupu pro tvorbu efektivního reklamního inzerátu pro vybranou společnost. |
|
dc.format |
88 s. (127 456 znaků) |
|
dc.language.iso |
sk |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklamní inzerát
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
emoční apel
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodnutí
|
cs |
dc.subject |
podpora v místě prodeje
|
cs |
dc.subject |
impulzivní nakupování
|
cs |
dc.subject |
chování zákazníků
|
cs |
dc.subject |
testování inzerátů
|
cs |
dc.subject |
kvalitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
emotional appeal
|
en |
dc.subject |
consumer decision
|
en |
dc.subject |
point of sales
|
en |
dc.subject |
impulsive shopping
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
advertising testing
|
en |
dc.subject |
qualitative research
|
en |
dc.title |
Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Process of Creating an Advertising in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the topic of creation of an advertising advertisement, that is further on examined in detail on an example of an advertising ad placed at point of sales at the Fruitisimo stores. The theoretical part consists of key concepts related to the researched issue. The practical part uses qualitative research to examine the differences between advertisements and try to understand their perception by consumers. The main aim of the thesis is to identify, interpret and evaluate the findings in the project part based on the qualitative research. Specifically to create a proposal consist of best practice for creating an effective advertising ad in a selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53501
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account