Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti
Autor: Szotkowská, Michaela
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem tvorby reklamního inzerátu, které je pak detailněji zkoumáno na příkladu reklamního inzerátu umístěného v místech prodeje u společnosti Fruitisimo. V teoretické části jsou uvedeny a popsány klíčové pojmy vztahující se ke zkoumané problematice. Praktická část pak za pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá jednotlivé rozdíly mezi konkrétními inzeráty a jejich vnímání spotřebiteli. Hlavním cílem práce je na základě provedeného kvalitativního výzkumu identifikovat, následně interpretovat a zjištěné poznatky zhodnotit v projektové části práce. A to konkrétně jako návrh postupu pro tvorbu efektivního reklamního inzerátu pro vybranou společnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45736
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 53501


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
szotkowská_2019_dp.pdf 3.530Mb PDF Zobrazit/otevřít None
szotkowská_2019_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
szotkowská_2019_vp.doc 512.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet