Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba reklamního inzerátu ve vybrané společnosti |
Autor: |
Szotkowská, Michaela
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem tvorby reklamního inzerátu, které je pak detailněji zkoumáno na příkladu reklamního inzerátu umístěného v místech prodeje u společnosti Fruitisimo. V teoretické části jsou uvedeny a popsány klíčové pojmy vztahující se ke zkoumané problematice. Praktická část pak za pomocí kvalitativního výzkumu zkoumá jednotlivé rozdíly mezi konkrétními inzeráty a jejich vnímání spotřebiteli. Hlavním cílem práce je na základě provedeného kvalitativního výzkumu identifikovat, následně interpretovat a zjištěné poznatky zhodnotit v projektové části práce. A to konkrétně jako návrh postupu pro tvorbu efektivního reklamního inzerátu pro vybranou společnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45736
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
53501
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet