dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Ošlejšek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:38Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45727
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti Ferdus, s.r.o. a zároveň zahrnuje návrh pro zlepšení současného stavu. V teoretické části se zabývá základními pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejím rozdělením a nástroji, a věnuje se teorii týkající se plánování marketingové komunikace. Praktická část se skládá z analýz prostředí společnosti a charakterizuje současný stav marketingové komunikace. Východiska z praktické části jsou využita pro vypracování projektové části, kde je předložen návrh nové marketingové komunikace. Práce bude sloužit pro účel společnosti. |
|
dc.format |
145 s. (190 099 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
plánování marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication planning
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
Porter's five forces analysis
|
en |
dc.subject |
situational analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace společnosti Ferdus, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication in the Ferdus Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the current state of marketing communication of Ferdus, s.r.o. and at the same time includes a proposal to improve the current situation. The theoretical part dea-ls with the basic concepts of marketing communication, its parts and tools, and with the theory of marketing communication planning. The practical part consists analysis of the environment of the company and characterizes the current state of marketing communication. conclusions of the practical part are used for the elaboration of the project part, where the proposal of new marketing communication is presented. The work will serve the purpose of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53489
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|