Marketingová komunikace společnosti Ferdus, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace společnosti Ferdus, s.r.o. |
Autor: |
Ošlejšek, Petr
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá současným stavem marketingové komunikace společnosti Ferdus, s.r.o. a zároveň zahrnuje návrh pro zlepšení současného stavu. V teoretické části se zabývá základními pojmy z oblasti marketingové komunikace, jejím rozdělením a nástroji, a věnuje se teorii týkající se plánování marketingové komunikace. Praktická část se skládá z analýz prostředí společnosti a charakterizuje současný stav marketingové komunikace. Východiska z praktické části jsou využita pro vypracování projektové části, kde je předložen návrh nové marketingové komunikace. Práce bude sloužit pro účel společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45727
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53489
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet