Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití ambientních médií v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Author: Hodný, Marek
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních médií v kontextu Českého reklamního trhu s konkrétními příklady realizovaných kampaní. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. V praktické části práce je proveden marketingový výzkum, který sleduje vnímání ambientních médií v porovnání s těmi klasickými. Finální projektová část potom obsahuje vlastní návrh ambientní komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45711
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 53464


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
hodný_2019_dp.pdf 9.372Mb PDF View/Open None
hodný_2019_op.pdf 591.7Kb PDF View/Open None
hodný_2019_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account