Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci |
Autor: |
Hodný, Marek
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá ambientními médii, inovativními nosiči reklamních sdělení, které účinně slouží novým a moderním formám marketingové komunikace. Záměr práce spočívá především v identifikaci jejich pozice, významu a potenciálu v rámci Českého reklamního trhu. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy vztahující se k tématu. Dále je v teoretické části popsána situace ambientních médií v kontextu Českého reklamního trhu s konkrétními příklady realizovaných kampaní. Jsou zde také uvedeny příklady realizovaných kampaní. V praktické části práce je proveden marketingový výzkum, který sleduje vnímání ambientních médií v porovnání s těmi klasickými. Finální projektová část potom obsahuje vlastní návrh ambientní komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45711
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
53464
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet