Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Hnilička, Lukáš
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:38Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45710
dc.description.abstract Cílem této práce je zhodnotit aktuální situaci HbbTV jako nového média typu. Určit jeho pozici v marketingovém mixu a zhodnotit jako nástroj výkonnostního marketingu. Popsat vztah vůči ostatním média typům a jeho konkurence schopnost. Práce by měla zodpovědět otázku, zda je právě HbbTV (internet v televizi) nástrojem televizních stanic pro zvýšení on-line investice na úkor duopolu Google - Facebook. Hlavním cílem je pomocí vlastního kvali-tativního výzkumů zodpovědět klíčové otázky: zda-li je HbbTV nástroj navýšení televizních investic z rozpočtů online médií a zda je odpovědí, nebo synergií pro televizní vysílatele oproti sociálním sítím.
dc.format 104s. (131 932 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject masová média cs
dc.subject hybrid cs
dc.subject internet cs
dc.subject televize cs
dc.subject červené tlačítko cs
dc.subject hbbtv cs
dc.subject smart tv cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject hbbtv cs
dc.subject google cs
dc.subject facebook cs
dc.subject dvb cs
dc.subject iptv cs
dc.subject mass media en
dc.subject hybrid en
dc.subject internet en
dc.subject televison en
dc.subject red button en
dc.subject hbbtv en
dc.subject smart tv en
dc.subject digital marketing en
dc.subject distri-bution en
dc.subject hbbtv en
dc.subject google en
dc.subject facebook en
dc.subject dvb en
dc.subject iptv en
dc.title Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí
dc.title.alternative Development of HbbTV Platform as an Instrument for Commercial TV's Marketing Communication
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated Goal of this thesis is to evaluate HbbTV technology current position as it stands as new me-dium-type. Then, define its current position in the marketing mix and evaluate it as a perfor-mance marketing tool. Last, describe the relation between HbbTV and other media and its competitiveness. This paper shall answer the question, whether HbbTV (internet in TV) is a tool for TV broadcasters in order to increase online investments at the expense of Google - Facebook duopoly. Based on author's own qualitative research, the major goal is to answer critical hypothesis: whether HbbTV is a tool for increasing television investment from online online media budgets and whether HbbTV stands as an answer or synergy for TV bro-adcasters in comparison to the social networks.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53463
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
hnilička_2019_dp.pdf 6.128Mb PDF View/Open
hnilička_2019_dp.zip 180.8Mb application/zip View/Open None
hnilička_2019_op.doc 191Kb Unknown View/Open None
hnilička_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account