Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Rozvoj HbbTV jako nástroj marketingové komunikace komerčních televizí |
Autor: |
Hnilička, Lukáš
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je zhodnotit aktuální situaci HbbTV jako nového média typu. Určit jeho pozici v marketingovém mixu a zhodnotit jako nástroj výkonnostního marketingu. Popsat vztah vůči ostatním média typům a jeho konkurence schopnost. Práce by měla zodpovědět otázku, zda je právě HbbTV (internet v televizi) nástrojem televizních stanic pro zvýšení on-line investice na úkor duopolu Google - Facebook. Hlavním cílem je pomocí vlastního kvali-tativního výzkumů zodpovědět klíčové otázky: zda-li je HbbTV nástroj navýšení televizních investic z rozpočtů online médií a zda je odpovědí, nebo synergií pro televizní vysílatele oproti sociálním sítím. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45710
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53463
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet