Politický marketign na sociálních sítích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Politický marketign na sociálních sítích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Cagala, Michal
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45703
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupu českých politických stran a hnutí ke strategii politického marketingu na sociálních sítích při předvolební kampani. A to s cílem zjistit, jakým způsobem se subjekty, které v roce 2017 uspěly ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, vypořádaly s touto strategií a následně navrhnout řešení na od-halené problémy. V teoretické části práce rozebírá problematiku politického marketingu a sociálních sítí. V praktické části analyzuje 9 subjektů, které uspěly ve volbách, a to zejména ve vztahu k jejich investicím do strategie na sociálních sítích a k volebnímu zisku. V části projektové navrhuje řešení a kampaň na sociálních sítích pro příští volby pro konkrétní politický subjekt.
dc.format 93 s. (146 176 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject politický marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject volby cs
dc.subject political marketing en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Instagram en
dc.subject campaign en
dc.subject elections en
dc.title Politický marketign na sociálních sítích
dc.title.alternative Election Campaigns of Polical Parties in Social Media
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štrauss, Dušan
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis describes the analysis of czech political parties and movements and their approach to political marketing strategy on social media during election campaign. It´s goal is to find out in which way those subjects, whom succeeded in 2017 Chamber of Deputies elections, delt with such a strategy and also to suggest the solution for found challenges. In teoretical part, the thesis describes issues of political marketing and social media. In practical part, it analyses 9 subjects, whom succeeded in elections, mostly in relation to their social media strategy investment and electoral gain. In project part the the-sis suggests a solution and a social media campaign for particular subject and for next elections.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53449
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
cagala_2019_dp.pdf 3.239Mb PDF View/Open None
cagala_2019_op.doc 150Kb Unknown View/Open None
cagala_2019_vp.pdf 481.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account