Politický marketign na sociálních sítích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Politický marketign na sociálních sítích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Politický marketign na sociálních sítích
Autor: Cagala, Michal
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá analýzou přístupu českých politických stran a hnutí ke strategii politického marketingu na sociálních sítích při předvolební kampani. A to s cílem zjistit, jakým způsobem se subjekty, které v roce 2017 uspěly ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, vypořádaly s touto strategií a následně navrhnout řešení na od-halené problémy. V teoretické části práce rozebírá problematiku politického marketingu a sociálních sítí. V praktické části analyzuje 9 subjektů, které uspěly ve volbách, a to zejména ve vztahu k jejich investicím do strategie na sociálních sítích a k volebnímu zisku. V části projektové navrhuje řešení a kampaň na sociálních sítích pro příští volby pro konkrétní politický subjekt.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45703
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53449


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
cagala_2019_dp.pdf 3.239Mb PDF Zobrazit/otevřít None
cagala_2019_op.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
cagala_2019_vp.pdf 481.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet