Employer Branding

DSpace Repository

Language: English čeština 

Employer Branding

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Brandtová, Lenka
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45702
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavate-le. Employer branding odráží pověst organizace jako zaměstnavatele a ovlivňuje (přímo i nepřímo) nejenom uchazeče o práci, zaměstnance, ale i zákazníky a široké okolí. Dochází zde ke spojení dvou oblastí, a to marketingové a personální. V současné době, kdy je v České republice velmi nízká míra nezaměstnanosti, v Praze dokonce nejnižší v celé Ev-ropské unii, se jedná o aktuální a pro firmy velmi potřebný nástroj. Cílem práce je identi-fikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své značky a dále definovat účinnou strategii pro její úspěšné budování. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovaností zaměstnanců a definici využíva-ných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívají vybrané nejúspěšnější společnosti na českém trhu. V projektové části jsou navr-ženy postupy, jak efektivně budovat značku zaměstnavatele a představen projekt on-boardingového procesu.
dc.format 121 s. (207 446)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject employer branding cs
dc.subject značka zaměstnavatele cs
dc.subject personální marketing cs
dc.subject HR marketing cs
dc.subject anga-žovanost zaměstnanců cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject on-boarding proces cs
dc.subject employer branding en
dc.subject employer brand en
dc.subject personnel marketing en
dc.subject HR marketing en
dc.subject employee en-gagement en
dc.subject strategic management en
dc.subject on-boarding process en
dc.title Employer Branding
dc.title.alternative Employer Branding
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with employer branding. Employer branding reflects the organi-zation's reputation as an employer and affects (directly and indirectly) not only job see-kers, employees, but also customers and the wider community. There are two areas, name-ly marketing and personnel. At present, when the unemployment rate is very low in the Czech Republic, even the lowest in the European Union in Prague, it is an up-to-date and very necessary tool for companies. The aim of the thesis is to identify and evaluate the tools that companies use to build their brand and further define an effective strategy for its successful building. In the theoretical part, the thesis deals with the relationship between the employer's brand and employee engagement and the definition of the approaches used to build an internal and external employer brand. In the practical part, these approaches are compared with activities used by selected most successful companies on the Czech market to build an employer brand. In the project part there are proposed procedures how to effectively build an employer brand and introduce the project of on-boarding process.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53448
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
brandtová_2019_dp.pdf 4.760Mb PDF View/Open None
brandtová_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
brandtová_2019_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account