dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Brandtová, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45702
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavate-le. Employer branding odráží pověst organizace jako zaměstnavatele a ovlivňuje (přímo i nepřímo) nejenom uchazeče o práci, zaměstnance, ale i zákazníky a široké okolí. Dochází zde ke spojení dvou oblastí, a to marketingové a personální. V současné době, kdy je v České republice velmi nízká míra nezaměstnanosti, v Praze dokonce nejnižší v celé Ev-ropské unii, se jedná o aktuální a pro firmy velmi potřebný nástroj. Cílem práce je identi-fikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své značky a dále definovat účinnou strategii pro její úspěšné budování. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovaností zaměstnanců a definici využíva-ných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívají vybrané nejúspěšnější společnosti na českém trhu. V projektové části jsou navr-ženy postupy, jak efektivně budovat značku zaměstnavatele a představen projekt on-boardingového procesu. |
|
dc.format |
121 s. (207 446) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
employer branding
|
cs |
dc.subject |
značka zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
HR marketing
|
cs |
dc.subject |
anga-žovanost zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
on-boarding proces
|
cs |
dc.subject |
employer branding
|
en |
dc.subject |
employer brand
|
en |
dc.subject |
personnel marketing
|
en |
dc.subject |
HR marketing
|
en |
dc.subject |
employee en-gagement
|
en |
dc.subject |
strategic management
|
en |
dc.subject |
on-boarding process
|
en |
dc.title |
Employer Branding |
|
dc.title.alternative |
Employer Branding |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with employer branding. Employer branding reflects the organi-zation's reputation as an employer and affects (directly and indirectly) not only job see-kers, employees, but also customers and the wider community. There are two areas, name-ly marketing and personnel. At present, when the unemployment rate is very low in the Czech Republic, even the lowest in the European Union in Prague, it is an up-to-date and very necessary tool for companies. The aim of the thesis is to identify and evaluate the tools that companies use to build their brand and further define an effective strategy for its successful building. In the theoretical part, the thesis deals with the relationship between the employer's brand and employee engagement and the definition of the approaches used to build an internal and external employer brand. In the practical part, these approaches are compared with activities used by selected most successful companies on the Czech market to build an employer brand. In the project part there are proposed procedures how to effectively build an employer brand and introduce the project of on-boarding process. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53448
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|