Employer Branding
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Employer Branding |
Autor: |
Brandtová, Lenka
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá employer brandingem, tedy budováním značky zaměstnavate-le. Employer branding odráží pověst organizace jako zaměstnavatele a ovlivňuje (přímo i nepřímo) nejenom uchazeče o práci, zaměstnance, ale i zákazníky a široké okolí. Dochází zde ke spojení dvou oblastí, a to marketingové a personální. V současné době, kdy je v České republice velmi nízká míra nezaměstnanosti, v Praze dokonce nejnižší v celé Ev-ropské unii, se jedná o aktuální a pro firmy velmi potřebný nástroj. Cílem práce je identi-fikace a zhodnocení nástrojů, které využívají společnosti k budování své značky a dále definovat účinnou strategii pro její úspěšné budování. V teoretické části se práce věnuje vztahu mezi značkou zaměstnavatele a angažovaností zaměstnanců a definici využíva-ných přístupů pro budování interní a externí značky zaměstnavatele. V části praktické jsou porovnávány tyto přístupy s aktivitami, které pro budování značky zaměstnavatele využívají vybrané nejúspěšnější společnosti na českém trhu. V projektové části jsou navr-ženy postupy, jak efektivně budovat značku zaměstnavatele a představen projekt on-boardingového procesu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45702
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53448
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet