Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Skokánková, Kristýna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:37Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45684
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o komunikaci značky Emco na sociálních sítích, přede-vším na Instagramu. Rodinná společnost Emco patří mezi nejvýznamnější lokální výrobce cereálních produktů na trhu. Teoretická část práce popisuje pojem image značky, co je to internetový marketing, marketing na sociálních sítích a influencer marketing. Dále je popsá-na sociální síť Instagram a její funkce a prostředí. Praktická část v úvodu představuje znač-ku Emco, jenž je v následující kapitole porovnávána s konkurenčními firmami z pohledu aktivit na sociální síti Instagram. Je provedeno dotazníkové šetření, na základě kterého jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část zobrazuje možný návrh komunikace znač-ky Emco na sociální síti Instagram. Kromě vzhledu profilu a vhodné komunikace s publikem je zmíněna forma oslovení a navázání spolupráce s influencery.
dc.format 104 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject instagram cs
dc.subject influencer cs
dc.subject image značky cs
dc.subject značka cs
dc.subject social media marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Emco cs
dc.subject instagram en
dc.subject influencer en
dc.subject brand image en
dc.subject brand en
dc.subject social media marketing en
dc.subject social media en
dc.subject Emco en
dc.title Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
dc.title.alternative Create a Brand Image of Emco using the Social Network Instagram
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with communication of Emco brand on social networks, espe-cially on Instagram. Emco family company is one of the most important local producers of cereal products on the market. The theoretical part describes the concept of brand image, what is internet marketing, marketing on social media and influencer marketing. There is also described Instagram as a social network and its functions and environment. The intro-duction of the practical part is represented by the Emco brand and in the following chapter is compared with competing companies from the perspective of activity on the social network Instagram. There is a questionnaire survey and on the basis of it, research questi-ons are answered. The project part shows possible communication strategy of Emco brand on social network Instagram. In addition to the appearance of the profile and appropriate communication with the audience, the form of addressing and establishing cooperation with influencers is mentioned.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53428
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
skokánková_2019_dp.pdf 4.908Mb PDF View/Open None
skokánková_2019_op.jpg 1.016Mb JPEG image View/Open None
skokánková_2019_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account