Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Skokánková, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45684
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o komunikaci značky Emco na sociálních sítích, přede-vším na Instagramu. Rodinná společnost Emco patří mezi nejvýznamnější lokální výrobce cereálních produktů na trhu. Teoretická část práce popisuje pojem image značky, co je to internetový marketing, marketing na sociálních sítích a influencer marketing. Dále je popsá-na sociální síť Instagram a její funkce a prostředí. Praktická část v úvodu představuje znač-ku Emco, jenž je v následující kapitole porovnávána s konkurenčními firmami z pohledu aktivit na sociální síti Instagram. Je provedeno dotazníkové šetření, na základě kterého jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část zobrazuje možný návrh komunikace znač-ky Emco na sociální síti Instagram. Kromě vzhledu profilu a vhodné komunikace s publikem je zmíněna forma oslovení a navázání spolupráce s influencery. |
|
dc.format |
104 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
instagram
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
social media marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Emco
|
cs |
dc.subject |
instagram
|
en |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Emco
|
en |
dc.title |
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram |
|
dc.title.alternative |
Create a Brand Image of Emco using the Social Network Instagram |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with communication of Emco brand on social networks, espe-cially on Instagram. Emco family company is one of the most important local producers of cereal products on the market. The theoretical part describes the concept of brand image, what is internet marketing, marketing on social media and influencer marketing. There is also described Instagram as a social network and its functions and environment. The intro-duction of the practical part is represented by the Emco brand and in the following chapter is compared with competing companies from the perspective of activity on the social network Instagram. There is a questionnaire survey and on the basis of it, research questi-ons are answered. The project part shows possible communication strategy of Emco brand on social network Instagram. In addition to the appearance of the profile and appropriate communication with the audience, the form of addressing and establishing cooperation with influencers is mentioned. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53428
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account