Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram |
Autor: |
Skokánková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce pojednává o komunikaci značky Emco na sociálních sítích, přede-vším na Instagramu. Rodinná společnost Emco patří mezi nejvýznamnější lokální výrobce cereálních produktů na trhu. Teoretická část práce popisuje pojem image značky, co je to internetový marketing, marketing na sociálních sítích a influencer marketing. Dále je popsá-na sociální síť Instagram a její funkce a prostředí. Praktická část v úvodu představuje znač-ku Emco, jenž je v následující kapitole porovnávána s konkurenčními firmami z pohledu aktivit na sociální síti Instagram. Je provedeno dotazníkové šetření, na základě kterého jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část zobrazuje možný návrh komunikace znač-ky Emco na sociální síti Instagram. Kromě vzhledu profilu a vhodné komunikace s publikem je zmíněna forma oslovení a navázání spolupráce s influencery. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45684
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53428
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet