Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Budování image značky Emco pomocí sociální sítě Instagram
Autor: Skokánková, Kristýna
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o komunikaci značky Emco na sociálních sítích, přede-vším na Instagramu. Rodinná společnost Emco patří mezi nejvýznamnější lokální výrobce cereálních produktů na trhu. Teoretická část práce popisuje pojem image značky, co je to internetový marketing, marketing na sociálních sítích a influencer marketing. Dále je popsá-na sociální síť Instagram a její funkce a prostředí. Praktická část v úvodu představuje znač-ku Emco, jenž je v následující kapitole porovnávána s konkurenčními firmami z pohledu aktivit na sociální síti Instagram. Je provedeno dotazníkové šetření, na základě kterého jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Projektová část zobrazuje možný návrh komunikace znač-ky Emco na sociální síti Instagram. Kromě vzhledu profilu a vhodné komunikace s publikem je zmíněna forma oslovení a navázání spolupráce s influencery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45684
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53428


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
skokánková_2019_dp.pdf 4.908Mb PDF Zobrazit/otevřít None
skokánková_2019_op.jpg 1.016Mb Obrázek JPEG Zobrazit/otevřít None
skokánková_2019_vp.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet