Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Pecníková, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45676
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je návrhem strategie obsahového marketingu, který vychází z teoretických východisek obsahového marketingu a obsahové strategie a závěrů získaných z obsahové analýzy a A/B testování. Teoretická část práce specifikuje proces vytváření strategie, představuje druhy obsahu a prostředky k jeho distribuci. V praktické části jsou na základě provedené obsahové analýzy a A/B testování získány podklady k vytvoření projektové části. Její hlavní náplní je tvorba návrhu strategie obsahového marketingu pro blog start-upu XYZ a vytvoření publikačního plánu. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahová strategie
|
cs |
dc.subject |
start-up
|
cs |
dc.subject |
web
|
cs |
dc.subject |
blog
|
cs |
dc.subject |
Content marketing
|
en |
dc.subject |
content strategy
|
en |
dc.subject |
start-up
|
en |
dc.subject |
web
|
en |
dc.subject |
blog
|
en |
dc.title |
Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Content Marketing Plan for Start-up XYZ |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is a proposal of content marketing plan, which is based on the theoretical basis of content marketing and content strategy and on conclusions drawn from content analysis and A/B testing. The theoretical part of the thesis specifies the process of creating a strategy and presents types of content and means for its distribution. Practical part is dedicated to the content analysis and A/B testing performed in order to gain data needed for creating the final part of the thesis. The main goal of the last part of the thesis is to create the proposal of content marketing plan for start-up's blog and to create a publishing plan. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53418
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account