Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ |
Autor: |
Pecníková, Magdalena
|
Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je návrhem strategie obsahového marketingu, který vychází z teoretických východisek obsahového marketingu a obsahové strategie a závěrů získaných z obsahové analýzy a A/B testování. Teoretická část práce specifikuje proces vytváření strategie, představuje druhy obsahu a prostředky k jeho distribuci. V praktické části jsou na základě provedené obsahové analýzy a A/B testování získány podklady k vytvoření projektové části. Její hlavní náplní je tvorba návrhu strategie obsahového marketingu pro blog start-upu XYZ a vytvoření publikačního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45676
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
53418
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet