Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh strategie obsahového marketingu pro start-up XYZ
Autor: Pecníková, Magdalena
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce je návrhem strategie obsahového marketingu, který vychází z teoretických východisek obsahového marketingu a obsahové strategie a závěrů získaných z obsahové analýzy a A/B testování. Teoretická část práce specifikuje proces vytváření strategie, představuje druhy obsahu a prostředky k jeho distribuci. V praktické části jsou na základě provedené obsahové analýzy a A/B testování získány podklady k vytvoření projektové části. Její hlavní náplní je tvorba návrhu strategie obsahového marketingu pro blog start-upu XYZ a vytvoření publikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45676
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 53418


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
pecníková_2019_dp.zip 1.818Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
pecníková_2019_op.doc 153Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
pecníková_2019_vp.doc 150Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet