Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Medlíková, Marie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45670
dc.description.abstract Práce se zabývá vytvořením online komunikační strategie a návrhem komunikačního plánu města Jičína jako destinace cestovního ruchu, mj. podporující spolupráci s podnikatelskou sférou. Teoretická část nejprve pojednává o problematice cestovního ruchu a marketingu destinací. Na to navazuje teorie online marketingových komunikací spolu se zaměřeným na současné trendy, včetně možností online marketingu pro destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě dostupných sekundárních dat provedena situační analýza dotýkající se portfolia nabídky destinace a jejího vnějšího okolí. Následuje analýza současného online komunikačního mixu, přičemž je kladen důraz především na obsahovou stránku komunikace. Primární výzkum tvoří celkem osm rozhovorů s odborníky na cestovní ruch z veřejné a soukromé sféry. Jednotlivé výstupy ze sekundárního a primárního šetření tvoří následně základní východiska pro závěrečný projekt, jehož předmětem je nastavení online strategie a návrh komunikačního plánu.
dc.format 102 s. (213 868 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online komunikace cs
dc.subject destinační marketing cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject onli-ne marketing cs
dc.subject online communication en
dc.subject destination marketing en
dc.subject tourism en
dc.subject social media en
dc.subject online marketing en
dc.title Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu
dc.title.alternative Online Marketing Communication of Town Jičín in Relation to Tourism
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The main goal of this paper is to propose an online communication strategy and design a communication plan for the town Jičín as a tourist destination, besides other things sup-porting cooperation with the business community. The theoretical part first deals with the issue of tourism and marketing of destinations. This is followed by the theory of online marketing communications, focusing on current trends, including online marketing oppor-tunities for tourism destinations. In the practical part, based on available secondary data, a situational analysis concerning the portfolio of the offer of the destination and its external and internal surroundings is performed. This is followed by an analysis of the current online communication mix, in which case the emphasis is primarily on the content side of communication. The primary research consists of eight interviews with tourism profes-sionals from the public and private sectors. The individual outputs from the secondary and primary surveys then form the basis for the final project. The subject of project part is to set up an online strategy and design a communication plan.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53408
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
medlíková_2019_dp.pdf 7.928Mb PDF View/Open
medlíková_2019_dp.zip 254.6Mb application/zip View/Open None
medlíková_2019_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
medlíková_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account