Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Medlíková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45670
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá vytvořením online komunikační strategie a návrhem komunikačního plánu města Jičína jako destinace cestovního ruchu, mj. podporující spolupráci s podnikatelskou sférou. Teoretická část nejprve pojednává o problematice cestovního ruchu a marketingu destinací. Na to navazuje teorie online marketingových komunikací spolu se zaměřeným na současné trendy, včetně možností online marketingu pro destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě dostupných sekundárních dat provedena situační analýza dotýkající se portfolia nabídky destinace a jejího vnějšího okolí. Následuje analýza současného online komunikačního mixu, přičemž je kladen důraz především na obsahovou stránku komunikace. Primární výzkum tvoří celkem osm rozhovorů s odborníky na cestovní ruch z veřejné a soukromé sféry. Jednotlivé výstupy ze sekundárního a primárního šetření tvoří následně základní východiska pro závěrečný projekt, jehož předmětem je nastavení online strategie a návrh komunikačního plánu. |
|
dc.format |
102 s. (213 868 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
destinační marketing
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
onli-ne marketing
|
cs |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
destination marketing
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.title |
Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu |
|
dc.title.alternative |
Online Marketing Communication of Town Jičín in Relation to Tourism |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this paper is to propose an online communication strategy and design a communication plan for the town Jičín as a tourist destination, besides other things sup-porting cooperation with the business community. The theoretical part first deals with the issue of tourism and marketing of destinations. This is followed by the theory of online marketing communications, focusing on current trends, including online marketing oppor-tunities for tourism destinations. In the practical part, based on available secondary data, a situational analysis concerning the portfolio of the offer of the destination and its external and internal surroundings is performed. This is followed by an analysis of the current online communication mix, in which case the emphasis is primarily on the content side of communication. The primary research consists of eight interviews with tourism profes-sionals from the public and private sectors. The individual outputs from the secondary and primary surveys then form the basis for the final project. The subject of project part is to set up an online strategy and design a communication plan. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53408
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account