Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu |
Autor: |
Medlíková, Marie
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá vytvořením online komunikační strategie a návrhem komunikačního plánu města Jičína jako destinace cestovního ruchu, mj. podporující spolupráci s podnikatelskou sférou. Teoretická část nejprve pojednává o problematice cestovního ruchu a marketingu destinací. Na to navazuje teorie online marketingových komunikací spolu se zaměřeným na současné trendy, včetně možností online marketingu pro destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě dostupných sekundárních dat provedena situační analýza dotýkající se portfolia nabídky destinace a jejího vnějšího okolí. Následuje analýza současného online komunikačního mixu, přičemž je kladen důraz především na obsahovou stránku komunikace. Primární výzkum tvoří celkem osm rozhovorů s odborníky na cestovní ruch z veřejné a soukromé sféry. Jednotlivé výstupy ze sekundárního a primárního šetření tvoří následně základní východiska pro závěrečný projekt, jehož předmětem je nastavení online strategie a návrh komunikačního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45670
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53408
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet