Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Online marketingová komunikace města Jičína ve vztahu k cestovnímu ruchu
Autor: Medlíková, Marie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce se zabývá vytvořením online komunikační strategie a návrhem komunikačního plánu města Jičína jako destinace cestovního ruchu, mj. podporující spolupráci s podnikatelskou sférou. Teoretická část nejprve pojednává o problematice cestovního ruchu a marketingu destinací. Na to navazuje teorie online marketingových komunikací spolu se zaměřeným na současné trendy, včetně možností online marketingu pro destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě dostupných sekundárních dat provedena situační analýza dotýkající se portfolia nabídky destinace a jejího vnějšího okolí. Následuje analýza současného online komunikačního mixu, přičemž je kladen důraz především na obsahovou stránku komunikace. Primární výzkum tvoří celkem osm rozhovorů s odborníky na cestovní ruch z veřejné a soukromé sféry. Jednotlivé výstupy ze sekundárního a primárního šetření tvoří následně základní východiska pro závěrečný projekt, jehož předmětem je nastavení online strategie a návrh komunikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45670
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53408


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
medlíková_2019_dp.pdf 7.928Mb PDF Zobrazit/otevřít
medlíková_2019_dp.zip 254.6Mb application/zip Zobrazit/otevřít None
medlíková_2019_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
medlíková_2019_vp.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet