Marketingová strategie pro Namasté

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie pro Namasté

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Kopecká, Gabriela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:36Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45664
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající projekt jóga centra Namasté. Práce je rozdělena na 3 části. V teoretické části je vysvětlen a popsán Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, PEST analýza, strategické plánování a marketingový mix. V praktické části práce je vypracována analýza konkurence a smíšený výzkum, který zjišťuje motivy a preference jednotlivých cílových skupin. Projektová část práce se zaměřuje na aplikaci výsledků ze smíšeného výzkumu a analýz do marketingové strategie, komunikačního plánu a marketingového mixu nově vznikajícího jóga centra.
dc.format 115 (165 777 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject jóga cs
dc.subject marketing services en
dc.subject marketing mix en
dc.subject competitor analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject situation analysis en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject communication plan en
dc.subject yoga en
dc.title Marketingová strategie pro Namasté
dc.title.alternative Marketing Strategy for Namasté
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The main aim of this work is to propose and to create the marketing strategy for the emerging yoga centre Namasté. This thesis is divided into 3 sections. The first section is a theoretical portion that explains and describes the Porter's five forces model, SWOT analysis, PEST analysis as well as the strategic planning and the marketing mix. The second section is a practical portion that performs an analysis of the competition as well as a mixed method research, that identifies the motives and preferences of the target audience. The third section is a project portion that applies the outcomes of mixed research method and various analyses into the marketing strategy, communication plan and marketing mix of the emerging yoga centre.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53391
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
kopecká_2019_dp.pdf 5.292Mb PDF View/Open None
kopecká_2019_op.doc 159Kb Unknown View/Open None
kopecká_2019_vp.doc 149Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account