Marketingová strategie pro Namasté
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kopecká, Gabriela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45664
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající projekt jóga centra Namasté. Práce je rozdělena na 3 části. V teoretické části je vysvětlen a popsán Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, PEST analýza, strategické plánování a marketingový mix. V praktické části práce je vypracována analýza konkurence a smíšený výzkum, který zjišťuje motivy a preference jednotlivých cílových skupin. Projektová část práce se zaměřuje na aplikaci výsledků ze smíšeného výzkumu a analýz do marketingové strategie, komunikačního plánu a marketingového mixu nově vznikajícího jóga centra. |
|
dc.format |
115 (165 777 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
jóga
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
competitor analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
yoga
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie pro Namasté |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy for Namasté |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this work is to propose and to create the marketing strategy for the emerging yoga centre Namasté. This thesis is divided into 3 sections. The first section is a theoretical portion that explains and describes the Porter's five forces model, SWOT analysis, PEST analysis as well as the strategic planning and the marketing mix. The second section is a practical portion that performs an analysis of the competition as well as a mixed method research, that identifies the motives and preferences of the target audience. The third section is a project portion that applies the outcomes of mixed research method and various analyses into the marketing strategy, communication plan and marketing mix of the emerging yoga centre. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53391
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account