Marketingová strategie pro Namasté
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová strategie pro Namasté |
Autor: |
Kopecká, Gabriela
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření marketingové strategie pro nově vznikající projekt jóga centra Namasté. Práce je rozdělena na 3 části. V teoretické části je vysvětlen a popsán Porterův model pěti konkurenčních sil, SWOT analýza, PEST analýza, strategické plánování a marketingový mix. V praktické části práce je vypracována analýza konkurence a smíšený výzkum, který zjišťuje motivy a preference jednotlivých cílových skupin. Projektová část práce se zaměřuje na aplikaci výsledků ze smíšeného výzkumu a analýz do marketingové strategie, komunikačního plánu a marketingového mixu nově vznikajícího jóga centra. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45664
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53391
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet