Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kalinayová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:36Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45658
|
|
dc.description.abstract |
Práce popisuje marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Fastav Zlín. S využitím kvalitativního výzkumu, hloubkového rozhovoru se zástupci klubu práce zkoumá, jaké komunikační nástroje klub využívá, které z nich jsou pro něj nejdůležitější a jaké jsou plány pro oslavu výročí. Následně pomocí kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníků zjišťuje, jak fanoušci klubu vnímají jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které klub v komunikaci k nim využívá. Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace k oslavám 100 let výročí FC Fastav Zlín, soustředící se na plánování eventu. |
|
dc.format |
103s. (198 573 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
FC Fastav Zlín
|
cs |
dc.subject |
fotbalový klub
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
marke-ting ve fotbale
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
organizace eventu
|
cs |
dc.subject |
oslava výročí
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
anniversary celebration
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
event organization
|
en |
dc.subject |
FC Fastav Zlin
|
en |
dc.subject |
football club
|
en |
dc.subject |
football marketing
|
en |
dc.subject |
in depth interview
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín |
|
dc.title.alternative |
Proposal of the Marketing Communication Plan for 100th Anniversary of FC Fastav Zlin |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis describes marketing communication of a football club Fastav Zlin. Qualitative and quantitative research is used, applying semi-structured in-depth interview of employees in order to map all the tools used in marketing communication, importance of each to club and planed activities related to anniversary celebration. This is followed with quantitative questionnaire among fans of the club focusing on how the communication is being perceived by them and which communication channels are most important. Information, collected using these two techniques are used to build marketing communica-tion plan for 100th years anniversary celebration, focusing on planning an event. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53384
|
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account