Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové komunikace oslav 100 let FC Fastav Zlín |
Autor: |
Kalinayová, Martina
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Práce popisuje marketingovou komunikaci fotbalového klubu FC Fastav Zlín. S využitím kvalitativního výzkumu, hloubkového rozhovoru se zástupci klubu práce zkoumá, jaké komunikační nástroje klub využívá, které z nich jsou pro něj nejdůležitější a jaké jsou plány pro oslavu výročí. Následně pomocí kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníků zjišťuje, jak fanoušci klubu vnímají jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které klub v komunikaci k nim využívá. Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace k oslavám 100 let výročí FC Fastav Zlín, soustředící se na plánování eventu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45658
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet