Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Halabalová, Zuzana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45650
dc.description.abstract Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii nově vznikající eventové agentury, jejíž aktivity jsou environmentálně zodpovědné. Konkrétně se zaměřuje na marketingový mix služeb, doplněný o plán nákladů při založení agentury. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se ekologie a životního prostředí, marketingového mixu služeb, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a zahájení podnikání. Nachází se zde také výzkumná otázka. Praktická část obsahuje konkurenční analýzu nově vznikající eventové agentury, analýzu marketingového mixu hlavních konkurentů a analýzu postoje potenciálních zákazníků k nově vznikající environmentálně smýšlející agentury. Součástí analýzy jsou strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nachází návrh realizace jednotlivých úkonů při založení eventové agentury, který vychází z předchozích analýz.
dc.format 82 s. (22 611 slov)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ekologie cs
dc.subject zero waste cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject jednorázový plast cs
dc.subject marketing cs
dc.subject oslava cs
dc.subject team building cs
dc.subject jídlo cs
dc.subject ecology en
dc.subject zero waste en
dc.subject event marketing en
dc.subject communication en
dc.subject disposable plastic en
dc.subject marketing en
dc.subject celebration en
dc.subject team building en
dc.subject food en
dc.title Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury
dc.title.alternative Marketing Strategy of an Eco-friendly Event Agency
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šviráková, Eva
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the marketing strategy of the emerging event agency, whose activities are environmentally responsible. Specifically, it focuses on the marketing mix of services, supplemented by a cost plan for the emerging agency. The theoretical part defines terms related to ecology and environment, marketing mix of services, marketing communication mix, event marketing and business startup. There is also a research question. The practical part includes a competitive analysis of the emerging event agency, an analysis of major competitors 'marketing mix, and an analysis of potential customers' attitudes to the emerging environmentally-minded agency. The analysis includes structured interviews with open questions. At the end of the thesis there is a proposal of realization of individual actions when establishing an event agency based on previous analyzes.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53375
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
halabalová_2019_dp.pdf 2.853Mb PDF View/Open None
halabalová_2019_op.doc 160.5Kb Unknown View/Open None
halabalová_2019_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account