dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Halabalová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45650
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii nově vznikající eventové agentury, jejíž aktivity jsou environmentálně zodpovědné. Konkrétně se zaměřuje na marketingový mix služeb, doplněný o plán nákladů při založení agentury. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se ekologie a životního prostředí, marketingového mixu služeb, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a zahájení podnikání. Nachází se zde také výzkumná otázka. Praktická část obsahuje konkurenční analýzu nově vznikající eventové agentury, analýzu marketingového mixu hlavních konkurentů a analýzu postoje potenciálních zákazníků k nově vznikající environmentálně smýšlející agentury. Součástí analýzy jsou strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nachází návrh realizace jednotlivých úkonů při založení eventové agentury, který vychází z předchozích analýz. |
|
dc.format |
82 s. (22 611 slov) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ekologie
|
cs |
dc.subject |
zero waste
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
jednorázový plast
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
oslava
|
cs |
dc.subject |
team building
|
cs |
dc.subject |
jídlo
|
cs |
dc.subject |
ecology
|
en |
dc.subject |
zero waste
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
disposable plastic
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
celebration
|
en |
dc.subject |
team building
|
en |
dc.subject |
food
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of an Eco-friendly Event Agency |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the emerging event agency, whose activities are environmentally responsible. Specifically, it focuses on the marketing mix of services, supplemented by a cost plan for the emerging agency. The theoretical part defines terms related to ecology and environment, marketing mix of services, marketing communication mix, event marketing and business startup. There is also a research question. The practical part includes a competitive analysis of the emerging event agency, an analysis of major competitors 'marketing mix, and an analysis of potential customers' attitudes to the emerging environmentally-minded agency. The analysis includes structured interviews with open questions. At the end of the thesis there is a proposal of realization of individual actions when establishing an event agency based on previous analyzes. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53375
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|