Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury
Autor: Halabalová, Zuzana
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii nově vznikající eventové agentury, jejíž aktivity jsou environmentálně zodpovědné. Konkrétně se zaměřuje na marketingový mix služeb, doplněný o plán nákladů při založení agentury. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se ekologie a životního prostředí, marketingového mixu služeb, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a zahájení podnikání. Nachází se zde také výzkumná otázka. Praktická část obsahuje konkurenční analýzu nově vznikající eventové agentury, analýzu marketingového mixu hlavních konkurentů a analýzu postoje potenciálních zákazníků k nově vznikající environmentálně smýšlející agentury. Součástí analýzy jsou strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nachází návrh realizace jednotlivých úkonů při založení eventové agentury, který vychází z předchozích analýz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45650
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 53375


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
halabalová_2019_dp.pdf 2.853Mb PDF Zobrazit/otevřít None
halabalová_2019_op.doc 160.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
halabalová_2019_vp.doc 114.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet