Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šviráková, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Graclíková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45649
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zvyšováním kvality poskytovaných služeb. Cílem práce je zjistit a posoudit kvalitu zaměstnanců při poskytování služby a na základě výsledků navrhnout řešení pro zvýšení kvality. Teoretická část je zaměřena na vymezení stěžejních teoretických východisek, jako marketing služeb, kvalita služeb či mystery shopping. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku společnosti, individuální hloubkový rozhovor a analýzu výsledků metody mystery shopping. Na základě praktické části je vytvořená projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení. |
|
dc.format |
81 s. (153 590 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanec
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
employee
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
mystery shopping
|
en |
dc.title |
Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně |
|
dc.title.alternative |
Mystery Shopping in the Company Rožnovské pivní lázně |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with increasing the quality of provided services. The aim of this thesis is to find out and assess the quality of employess in providing the service and propo-se solution to increas the quality based on the results. The theoretical part is focused on the definition of fundamental starting points, such as service marketing, quality of service or mystery shopping. The practical part focuses on the characteristics of the company, individual. in-depth interview and analysis of the mystery shopping method. On the basis of the practical part is created a project part, which deals with specific project solution. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53373
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account