Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně |
Autor: |
Graclíková, Petra
|
Vedoucí: |
Šviráková, Eva
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zvyšováním kvality poskytovaných služeb. Cílem práce je zjistit a posoudit kvalitu zaměstnanců při poskytování služby a na základě výsledků navrhnout řešení pro zvýšení kvality. Teoretická část je zaměřena na vymezení stěžejních teoretických východisek, jako marketing služeb, kvalita služeb či mystery shopping. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku společnosti, individuální hloubkový rozhovor a analýzu výsledků metody mystery shopping. Na základě praktické části je vytvořená projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45649
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
53373
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet