Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně
Autor: Graclíková, Petra
Vedoucí: Šviráková, Eva
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zvyšováním kvality poskytovaných služeb. Cílem práce je zjistit a posoudit kvalitu zaměstnanců při poskytování služby a na základě výsledků navrhnout řešení pro zvýšení kvality. Teoretická část je zaměřena na vymezení stěžejních teoretických východisek, jako marketing služeb, kvalita služeb či mystery shopping. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku společnosti, individuální hloubkový rozhovor a analýzu výsledků metody mystery shopping. Na základě praktické části je vytvořená projektová část, která se věnuje konkrétnímu projektovému řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45649
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 53373


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
graclíková_2019_dp.pdf 3.466Mb PDF Zobrazit/otevřít None
graclíková_2019_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
graclíková_2019_vp.doc 154.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet