dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Bílková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45645
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Komunikační strategie Ekonomicko-správní fakulty analyzuje komunikaci Ekonomicko-správní fakulty, její komunikační nástroje a kanály, a přede-vším image a pověst vnímanou jejími studenty a absolventy. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, školskému marketingu, image, brandu a marketingovému výzkumu, součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje představení Masarykovy univerzity a Ekonomicko-správní fakulty. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum a zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná, projektová, část obsahuje doporučení, na základě výsledků výzkumu a návrh dílčích částí komunikační strategie. |
|
dc.format |
93 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
brand archetyp
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
školský marketing
|
cs |
dc.subject |
Services marketing
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand archetype
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
school marketing
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Faculty of Economics and Administration of Masaryk University |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis Communication strategy for the Faculty of Economics and Admin-istration is to analyze the communication of the Faculty of Economics and Administra-tion - the communication channels and tools and the image and reputation in the heads of students and graduates. The theoretical part is focused on services marketing, school marketing, image, brand and marketing research. It also describes the aim and object of the theses, the methodology and the research questions. The practical part presents Masa-ryk university and for the Faculty of Economics and Administration. It also describes the research and its results and the answers for the research questions. The final part gives recommendations based on results of the research and suggestion for selected parts of communication strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53368
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-18 |
|