Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity |
Autor: |
Bílková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma Komunikační strategie Ekonomicko-správní fakulty analyzuje komunikaci Ekonomicko-správní fakulty, její komunikační nástroje a kanály, a přede-vším image a pověst vnímanou jejími studenty a absolventy. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, školskému marketingu, image, brandu a marketingovému výzkumu, součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle, účel práce a výzkumné otázky. Praktická část se věnuje představení Masarykovy univerzity a Ekonomicko-správní fakulty. V této části je proveden a vyhodnocen výzkum a zodpovězeny výzkumné otázky. Závěrečná, projektová, část obsahuje doporučení, na základě výsledků výzkumu a návrh dílčích částí komunikační strategie. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45645
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53368
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet