Užívání autorského díla v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Užívání autorského díla v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Štorková, Adéla
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45642
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá užíváním autorského díla v reklamě. Cílem práce je na-vrhnout kolektivnímu správci autorských práv lepší způsob podpory autorů. V teoretické části jsou definované pojmy jako autorské dílo nebo autorské právo. Teoretic-ká část této práce dále obsahuje popis fungování kolektivních správců autorských práv v České republice. Je zde také uvedena metodika práce, která uvádí cíl, metodu a účel šet-ření této práce. Praktická část je věnována aktuálnímu dění na poli kolektivní ochrany autorského díla a jsou zde uvedeny příklady užití a také zneužití autorských děl pro účely reklamy. Jsou zde posouzeny tři konkrétní soudní kauzy, které jsou podrobeny komparativní analýze.
dc.format 55 s. (74 136 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Autorské dílo cs
dc.subject kolektivní správa autorských práv cs
dc.subject užívání autorského díla cs
dc.subject zneužití autorského díla cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Copyrighted work en
dc.subject collective management of copyrights en
dc.subject use of copyright's work en
dc.subject abuse of copyright's work en
dc.subject advertising en
dc.title Užívání autorského díla v reklamě
dc.title.alternative Usage of Copyrighted Work in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the use of copyright work in advertising. The aim of the thesis is to propose a better way of supporting authors to the collective copyright adminis-trator. In the theoretical section terms such as copyright work and copyright are defined and ex-plored. The theoretical part of this thesis also contains a description of the functioning of the collective copyright administrators in the Czech Republic. There is also a work met-hodology outlining the aim, method and purpose of this work. The practical part is devoted to current events in the field of collective copyright protection and there are examples of its use and also of the abuse of copyright works for advertising purposes. There are three specific court cases that are subjected to comparative analysis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53365
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
štorková_2019_dp.pdf 1.280Mb PDF View/Open None
štorková_2019_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
štorková_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account