Užívání autorského díla v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Užívání autorského díla v reklamě |
Autor: |
Štorková, Adéla
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá užíváním autorského díla v reklamě. Cílem práce je na-vrhnout kolektivnímu správci autorských práv lepší způsob podpory autorů. V teoretické části jsou definované pojmy jako autorské dílo nebo autorské právo. Teoretic-ká část této práce dále obsahuje popis fungování kolektivních správců autorských práv v České republice. Je zde také uvedena metodika práce, která uvádí cíl, metodu a účel šet-ření této práce. Praktická část je věnována aktuálnímu dění na poli kolektivní ochrany autorského díla a jsou zde uvedeny příklady užití a také zneužití autorských děl pro účely reklamy. Jsou zde posouzeny tři konkrétní soudní kauzy, které jsou podrobeny komparativní analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45642
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
53365
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet