Erotika a sex v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Smička, Lukáš
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45637
dc.description.abstract Tato práce se zabývá tématem využití erotiky a sexu v reklamě. Hlavním cílem je zjištění, jak obecně fungují erotické a sexuální motivy v reklamě a jaký vliv mají na nákupní chování recipientů. Práce také analyzuje rozdílné vnímání a preference erotických motivů mezi muži a ženami. V teoretické části je definován obecný pojem reklama, její historie ve vztahu k nahotě či erotice a vymezuje základní formy, typy a funkce reklamy. Navazuje popis reklamních emocionálních apelů a vztah mezi erotickým motivem a produktem. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření, které bylo realizováno prostřednictvím elektronického dotazníku, jehož výsledky jsou v tomto bloku taktéž analyzovány a vyhodnoceny.
dc.format 61 s. (71 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject historie cs
dc.subject erotika cs
dc.subject sex cs
dc.subject nahota cs
dc.subject pornografie cs
dc.subject etika cs
dc.subject právo cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject erotický symbol cs
dc.subject advertising en
dc.subject history en
dc.subject erotica en
dc.subject sex en
dc.subject nudity en
dc.subject pornography en
dc.subject ethics en
dc.subject law en
dc.subject advertising appeals en
dc.subject ero-tic symbol en
dc.title Erotika a sex v reklamě
dc.title.alternative Erotica and Sex in Advertising
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The purpose of this thesis is to analyse the use of erotica and sex in advertising. This thesis seeks the function and impact of the erotic and sexual motives in advertising in general with a focus on the purchasing behaviour of the recipients. The project also assess the di-vergent perceptions and opinions among men and women regarding erotic motives in ad campaign. The theoretical part defines advertising in general, its history in relation to nudity or erotica and determines the basic forms, types and functions of advertising. It builds on the description of the advertising emotional appeals and the relationship between the erotic theme and the product. The practical part contains a questionnaire survey, which was reali-zed through an electronic questionnaire, the results of which are also analysed and evalu-ated in this part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53360
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
smička_2019_dp.pdf 4.212Mb PDF View/Open None
smička_2019_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
smička_2019_vp.doc 509.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account