Erotika a sex v reklamě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Smička, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:35Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45637
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tématem využití erotiky a sexu v reklamě. Hlavním cílem je zjištění, jak obecně fungují erotické a sexuální motivy v reklamě a jaký vliv mají na nákupní chování recipientů. Práce také analyzuje rozdílné vnímání a preference erotických motivů mezi muži a ženami. V teoretické části je definován obecný pojem reklama, její historie ve vztahu k nahotě či erotice a vymezuje základní formy, typy a funkce reklamy. Navazuje popis reklamních emocionálních apelů a vztah mezi erotickým motivem a produktem. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření, které bylo realizováno prostřednictvím elektronického dotazníku, jehož výsledky jsou v tomto bloku taktéž analyzovány a vyhodnoceny. |
|
dc.format |
61 s. (71 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
historie
|
cs |
dc.subject |
erotika
|
cs |
dc.subject |
sex
|
cs |
dc.subject |
nahota
|
cs |
dc.subject |
pornografie
|
cs |
dc.subject |
etika
|
cs |
dc.subject |
právo
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
erotický symbol
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
history
|
en |
dc.subject |
erotica
|
en |
dc.subject |
sex
|
en |
dc.subject |
nudity
|
en |
dc.subject |
pornography
|
en |
dc.subject |
ethics
|
en |
dc.subject |
law
|
en |
dc.subject |
advertising appeals
|
en |
dc.subject |
ero-tic symbol
|
en |
dc.title |
Erotika a sex v reklamě |
|
dc.title.alternative |
Erotica and Sex in Advertising |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this thesis is to analyse the use of erotica and sex in advertising. This thesis seeks the function and impact of the erotic and sexual motives in advertising in general with a focus on the purchasing behaviour of the recipients. The project also assess the di-vergent perceptions and opinions among men and women regarding erotic motives in ad campaign. The theoretical part defines advertising in general, its history in relation to nudity or erotica and determines the basic forms, types and functions of advertising. It builds on the description of the advertising emotional appeals and the relationship between the erotic theme and the product. The practical part contains a questionnaire survey, which was reali-zed through an electronic questionnaire, the results of which are also analysed and evalu-ated in this part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53360
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account