Erotika a sex v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Erotika a sex v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Erotika a sex v reklamě
Autor: Smička, Lukáš
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato práce se zabývá tématem využití erotiky a sexu v reklamě. Hlavním cílem je zjištění, jak obecně fungují erotické a sexuální motivy v reklamě a jaký vliv mají na nákupní chování recipientů. Práce také analyzuje rozdílné vnímání a preference erotických motivů mezi muži a ženami. V teoretické části je definován obecný pojem reklama, její historie ve vztahu k nahotě či erotice a vymezuje základní formy, typy a funkce reklamy. Navazuje popis reklamních emocionálních apelů a vztah mezi erotickým motivem a produktem. Praktická část pak obsahuje dotazníkové šetření, které bylo realizováno prostřednictvím elektronického dotazníku, jehož výsledky jsou v tomto bloku taktéž analyzovány a vyhodnoceny.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45637
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53360


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
smička_2019_dp.pdf 4.212Mb PDF Zobrazit/otevřít None
smička_2019_op.doc 155Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
smička_2019_vp.doc 509.8Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet