Vliv sponzoringu na vnímání značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv sponzoringu na vnímání značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Rafaj, Josef
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:35Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45636
dc.description.abstract Tato bakalářská práce "Vliv sponzoringu na vnímání značky" je ve své teoretické části zaměřena na popsání a definici základních pojmů, které jsou nezbytné pro správné porozumění dané problematiky. Praktická část je zaměřena na konkrétní sponzorské akti-vity vybrané společnosti, která zařadila sponzoring do svého komunikačního mixu s cílem posílit povědomí o značce a budování image, a to především na regionální úrovni.
dc.format 65 s. (85 032 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sponzoring cs
dc.subject sponzor cs
dc.subject značka cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sponzorship en
dc.subject sponsor en
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject marketing communicatio en
dc.title Vliv sponzoringu na vnímání značky
dc.title.alternative The Impact of Sponzoring on the Brand Perception
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The first part of bachelor thesis "Influence of sponsoring on brand perception" describes and defines the terms necessary for the correct understanding of the issue. The second, practical part is focused on specific sponsorship activities of a company, which has inc-luded sponsorship to communication mix to enhance brand awareness and image building, especially at regional level
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53359
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
rafaj_2019_dp.pdf 4.316Mb PDF View/Open None
rafaj_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
rafaj_2019_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account