Vliv sponzoringu na vnímání značky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv sponzoringu na vnímání značky |
Autor: |
Rafaj, Josef
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce "Vliv sponzoringu na vnímání značky" je ve své teoretické části zaměřena na popsání a definici základních pojmů, které jsou nezbytné pro správné porozumění dané problematiky. Praktická část je zaměřena na konkrétní sponzorské akti-vity vybrané společnosti, která zařadila sponzoring do svého komunikačního mixu s cílem posílit povědomí o značce a budování image, a to především na regionální úrovni. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45636
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
53359
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet