Sociální reklama Nadace Dobrý anděl

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama Nadace Dobrý anděl

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Milostná, Jana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:34Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:34Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45604
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřená na sociální reklamu Nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké emoce vyvolává u participantů výzkumu a na základě poznatků vyvodit závěry a doporučení k samotnému obsahu reklamy. Teoretická část definuje pojmy sociální marketing a marketingový mix, sociální reklamu s apely, marketing neziskových organizací a kvalitativní výzkum. Součástí teoretické části je také metodika práce, ve které je určen cíl a výzkumná otázka této práce. Praktická část je věnována Nadaci Dobrý anděl, analýze pěti reklamních spotů. Výsledkem a současně závěrem této práce je na základě získaných poznatků vyvodit závěry a doporučení k obsahu reklamních kampaní.
dc.format 64 s. (90 571 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální reklama cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject marketing neziskových organizací cs
dc.subject emoce cs
dc.subject apely cs
dc.subject Social advertising en
dc.subject social marketing en
dc.subject qualitative research en
dc.subject marketing of not for profit organi-zations en
dc.subject emotions en
dc.subject appeals en
dc.title Sociální reklama Nadace Dobrý anděl
dc.title.alternative Social Advertising of the Foundation Dobrý Anděl
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-23
dc.description.abstract-translated The focus of this bachelor thesis is the social advertising of the foundation Dobrý anděl. The essence of the thesis is to find out the emotions of the research participants caused by the advertising. Based on the results of the research, the thesis then draws conclusions and makes recommendations on the content of the advertising itself. The theoretical part of the thesis explore the terms social marketing and marketing mix, social advertising with appeals, marketing of not for profit organizations and qualitative research. Part of the theoretical component of the thesis is a methodology which sets the goal of the research as well as determines the research questions. The practical part is devoted to Good Angel Foundation and analysis of its five commer-cials. The result and the conclusion part of the thesis draw conclusions and recommendati-ons for the content of the Foundation's advertising campaigns based on the results of the research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53321
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
milostná_2019_dp.pdf 1.308Mb PDF View/Open None
milostná_2019_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
milostná_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account