Sociální reklama Nadace Dobrý anděl

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama Nadace Dobrý anděl

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sociální reklama Nadace Dobrý anděl
Autor: Milostná, Jana
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Tato bakalářská práce je zaměřená na sociální reklamu Nadace Dobrý anděl. Podstatou práce je zjistit, jaké emoce vyvolává u participantů výzkumu a na základě poznatků vyvodit závěry a doporučení k samotnému obsahu reklamy. Teoretická část definuje pojmy sociální marketing a marketingový mix, sociální reklamu s apely, marketing neziskových organizací a kvalitativní výzkum. Součástí teoretické části je také metodika práce, ve které je určen cíl a výzkumná otázka této práce. Praktická část je věnována Nadaci Dobrý anděl, analýze pěti reklamních spotů. Výsledkem a současně závěrem této práce je na základě získaných poznatků vyvodit závěry a doporučení k obsahu reklamních kampaní.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45604
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 53321


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
milostná_2019_dp.pdf 1.308Mb PDF Zobrazit/otevřít None
milostná_2019_op.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
milostná_2019_vp.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet