Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Čerstvá, Kristýna
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45592
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a marketingovou komunikací ve společnosti BITO skladovací technika CZ a možností jejího dalšího rozvoje. Práce je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část nabízí vhled do problematiky marketingové komunikace a vymezení základních pojmů, na kterých je dále postavena druhá část práce. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy - SWOT, PESTLE, Porterova analýza, kvantitativní a kvalitativní výzkum. Dále jsou v praktické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace, vycházející z teoretické části, aplikovány do praxe na společnost BITO skladovací technika CZ s.r.o..
dc.format 72 s. (109 098)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject B2B marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Porterova analýa pěti sil cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject online marketing en
dc.subject B2B marke-ting communication en
dc.subject social media en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.title Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj
dc.title.alternative Marketing Communication in Company BITO Storage Systems CZ s.r.o. and its Further Development
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dealing with marketing communication and marketing communica-tion in BITO skladovací technika CZ s.r.o. company and possibility of its further develop-ment. This work is framed into two parts: theoretical and practiccal. Theoretical part offers insight to issues of marketing communication and determines basic terms, which are used in the second part of this work. Particular analysises are performed in the practical part - SWOT, PESTLE, Porter analysis, quantitative and qualitative research. In practical part, there are particular marketing communication tools, described in theoretical part, aplicated into prac-tise of BITO skladovací technika CZ s.r.o. company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53303
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
čerstvá_2019_dp.pdf 3.024Mb PDF View/Open None
čerstvá_2019_op.pdf 1.664Mb PDF View/Open None
čerstvá_2019_vp.pdf 291.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account