Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj
Autor: Čerstvá, Kristýna
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a marketingovou komunikací ve společnosti BITO skladovací technika CZ a možností jejího dalšího rozvoje. Práce je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část nabízí vhled do problematiky marketingové komunikace a vymezení základních pojmů, na kterých je dále postavena druhá část práce. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy - SWOT, PESTLE, Porterova analýza, kvantitativní a kvalitativní výzkum. Dále jsou v praktické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace, vycházející z teoretické části, aplikovány do praxe na společnost BITO skladovací technika CZ s.r.o..
URI: http://hdl.handle.net/10563/45592
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53303


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čerstvá_2019_dp.pdf 3.024Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čerstvá_2019_op.pdf 1.664Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čerstvá_2019_vp.pdf 291.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet