Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova

DSpace Repository

Language: English čeština 

Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Vaněk, Ondřej
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45576
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací festivalu Colours of Ostrava se zaměřením na sponzoring a image tohoto festivalu. V teoretické části jsou rozebrány klí-čové pojmy, jako je marketing kulturních akcí, sponzoring a image. V praktické části je představen festival Colours of Ostrava. Stěžejní částí praktické části je vyhodnocení dotaz-níkového šetření, zaměřeného na image a sponzoring festivalu Colours of Ostrava.
dc.format 54
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Colours of Ostrava cs
dc.subject festival cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject image cs
dc.subject marketing cs
dc.subject propagace cs
dc.subject Colours of Ostrava en
dc.subject festival en
dc.subject sponsoring en
dc.subject image en
dc.subject marketing en
dc.subject promotion en
dc.title Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova
dc.title.alternative Manipulation techniques used by the TV Barrandov and TV Nova
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing and promotion of music festival Colours of Ost-rava with focus on sponsoring and image of this festival. The theoretical part is about key concepts like cultural event marketing, sponsoring and image. In practical part, there is presented the festival Colours of Ostrava. The main part of this thesis is evaluation of ques-tionnaire survey which was focused on image and sponsoring of Colours of Ostrava.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53285
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
vaněk_2019_dp.pdf 1.687Mb PDF View/Open None
vaněk_2019_op.docx 121.2Kb Unknown View/Open None
vaněk_2019_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account