Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova
Show full item record
No preview available
Title:
|
Manipulativní praktiky TV Barrandov a TV Nova |
Author: |
Vaněk, Ondřej
|
Advisor: |
Stránský, Michal
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem a propagací festivalu Colours of Ostrava se zaměřením na sponzoring a image tohoto festivalu. V teoretické části jsou rozebrány klí-čové pojmy, jako je marketing kulturních akcí, sponzoring a image. V praktické části je představen festival Colours of Ostrava. Stěžejní částí praktické části je vyhodnocení dotaz-níkového šetření, zaměřeného na image a sponzoring festivalu Colours of Ostrava. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45576
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
53285
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account