Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Valentová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45575
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. Teoretická část práce definuje pojmy event a event marketing, rozebírá model marketingového mixu společně s jeho nástroji a v souvislosti s charakteristikou integrované marketingové komunikace rozebírá také komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na projekt Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků. |
|
dc.format |
38 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
Vítání prváků UTB
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
internet marketing
|
en |
dc.subject |
Vitani prvaku UTB
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Project Vítání prváků UTB 2018 |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. The theoretical part defines the terms event and event marketing, and analyses the marketing mix model and its tools. In connection with the characteristics of integrated communication, it also analyses the communication mix and its tools. In the practical part, the findings from theoretical part are applied in the form of analysis of the project Vitani prvaku UTB 2018 and its marketing communication. Also, the questi-onnaire survey is evaluated and obtained results are analyzed. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53284
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account