Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 |
Autor: |
Valentová, Iveta
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. Teoretická část práce definuje pojmy event a event marketing, rozebírá model marketingového mixu společně s jeho nástroji a v souvislosti s charakteristikou integrované marketingové komunikace rozebírá také komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou analýzy na projekt Vítání prváků UTB 2018 a jeho marketingovou komunikaci. Rovněž je zde vyhodnoceno uskutečněné dotazníkové šetření a proveden rozbor získaných výsledků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45575
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
53284
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet