Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Šulák, Ondřej
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:32Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45570
dc.description.abstract Bakalářská práce na téma Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií analyzuje vizuální komunikaci v off-line a online prostředí. Cílem je zjistit, zdali je komunikace galerie propojena s jednotným vizuálním stylem. Teoretická část se zabývá definováním poj-mů vizuální komunikace, kulturního a kreativního průmyslu a marketingové komunikace v umění a kultuře. Dále také definuje pojem vizuální identita a na závěr popisuje metodologii, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část obsahuje analýzu dokumentů, která zkoumá vizuální komunikaci univerzitních galerií. Výzkum je rozdělen na tři etapy a tvoří SWOT analýzu vizuální komunikace zlínské univerzitní galerie G18. V praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a případná doporučení na zlepšení vizuální komunikace galerií.
dc.format 90 s. (146 635 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vizuální komunikace cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject offline komunikace cs
dc.subject galerie cs
dc.subject univerzitní galerie cs
dc.subject univerzitní galerie G18 ve Zlíně cs
dc.subject Visual communication en
dc.subject visual identity en
dc.subject online communication en
dc.subject offline communication en
dc.subject gallery en
dc.subject university gallery en
dc.subject university gallery G18 in Zlín en
dc.title Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií
dc.title.alternative Visual Communication of Selected University Galleries
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis focused on Visual communication of selected university galleries analyzes visual communication in offline and online environment. The aim is to find out if the gallery communication is connected with a united visual style. The theoretical part deals with defining the concepts of visual communication, cultural and creative industry, marketing communication in art and culture. It also defines the concept of visual identity and finally describes the methodology where goals and research questions are set. The practical part contains an analysis of documents which explores the visual communication of university galleries. The research is divided into three stages and consists of a SWOT analysis of the visual communication of the Zlin's University Gallery G18. In the practical part the research questions are answered and possible recommendations for improving the visual communication of galleries.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53279
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-24


Files in this item

Files Size Format View Description
šulák_2019_dp.pdf 35.95Mb PDF View/Open None
šulák_2019_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
šulák_2019_vp.docx 121.8Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account