Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií |
Autor: |
Šulák, Ondřej
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Vizuální komunikace vybraných univerzitních galerií analyzuje vizuální komunikaci v off-line a online prostředí. Cílem je zjistit, zdali je komunikace galerie propojena s jednotným vizuálním stylem. Teoretická část se zabývá definováním poj-mů vizuální komunikace, kulturního a kreativního průmyslu a marketingové komunikace v umění a kultuře. Dále také definuje pojem vizuální identita a na závěr popisuje metodologii, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část obsahuje analýzu dokumentů, která zkoumá vizuální komunikaci univerzitních galerií. Výzkum je rozdělen na tři etapy a tvoří SWOT analýzu vizuální komunikace zlínské univerzitní galerie G18. V praktické části jsou zodpovězeny výzkumné otázky a případná doporučení na zlepšení vizuální komunikace galerií. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45570
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
53279
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet