Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Solanská, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45567
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci neziskové organizace Fashion Revolution Česká republika, z. s. na sociálních sítích. Cílem je navrhnout doporučení k dosavadnímu publikovanému obsahu na sociální síti Facebook a Instagram a představit navrhované změny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v internetovém prostředí, sociálních sítí, obsahového marketingu a neziskových organizací. V praktické části je provedena obsahová analýza sociálních sítí organizace a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou v závěru práce navržena doporučení spolu s vzorovými příspěvky a jednoduchým publikačním plánem. |
|
dc.format |
67 s. (96 121 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
Fashion Revolution
|
cs |
dc.subject |
content marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
Fashion Revolution
|
en |
dc.title |
Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution |
|
dc.title.alternative |
Proposal of Social Media Content of a Nonprofit Organization Fashion Revolution |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented thesis focuses on social media communication of the non-profit organization Fashion Revolution Czech Republic. The aim is to suggest recommendations on existing published content on Facebook and Instagram and propose possible changes. The theoretical part explains the basic concepts of marketing communication in the Internet environment, social media, content marketing and non-profit organizations. The practical part is devoted to the social media content analysis and the evaluation of the questionnaire. Based on these results, recommendations are proposed, extended with examples of proposed posts and a simple publishing plan. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53275
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account